گیل هوا یکساله شد.....

 

با عرض سلام و تبریک خدمت دوسداران و علاقمندان به وبلاگ گیل هوا.واقعاً چقدر زود گذشت....22 شهریور 93 بود که این وبلاگ رو تأسیس کردم.چرا؟؟چون احساس کردم باید بیشتر به مسئله هوا و پیش بینی و تغییر و تحول اون باید پرداخت.چرا؟چون عاشق پیش بینی و موضوع آب و هوا بودم و دوس داشتم بصورت روزانه اوضاع جوی استانمون رو دنبال کنم.به هرحال تو این یکسال بنا بر دلایلی و در برخی از پیش بینی ها اشتباهاتی شد،و هیچ هواشناسی نمیتونه منکر این قضیه باشه.در ضمن پیش بینی های قشنگی هم درست از آب در اومد که (خیلی ها )فکرشم نمیکردن.نه اینکه کوتاهی کرده باشه.نه!به علت تغییرات مدام در توده های هوا حتی در عرض چند ساعت میتونه پیش بینی یک هواشناس رو به چالش بکشه.ولی باید به این نکته اشاره کنم عشق و علاقه خیلی مهمه.دقت خیلی مهمه.واقعاً نمیشه در مورد وضعیت هوای فلان روز یه چیز سر سری گفت.به هرحال اگه انتقادی پیشنهادی و یا نظری دارید میتونید با من در میان بزارید.حتماً بررسی خواهم کرد.موفق و سربلند باشید.



نظرات شما عزیزان:

لاهیجان
ساعت21:32---22 شهريور 1394
سلام
مبارکه
جمعه بیست وهفتم هوای لاهیجان چطور؟
کل روزلطفا
یاعلی
پاسخ:سلام ممنونم.از اواخر هفته موج بارشی وارد استان خواهد شد که تا فردا انشاالله جزئییاتش رو به عرض شما خواهم رسوند.همون موج پنج شیش روز پایانی شهریور که قبلاً بهش اشاره کرده بودم.به هرحال اطلاع رسانی میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:, | 22:47 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |